Kurser og Foredrag
Fire oplagte kurser og foredrag om psykisk arbejdsmiljø
Typer, Team & Trivsel
Hvordan ser du dig selv og dine kollegaer? Hvorfor fungerer du godt med nogle typer, men ikke med alle? Få konkrete værktøjer til bedre at forstå og omgås dig selv, dine kolleger og andre.
Fra 50 min. til 2 timer
I foredraget og kurset Typer, Team & Trivsel arbejder vi med 4 overskuelige personlighedstyper, som er til at genkende og huske for den enkelte.
Samtidig gives der indsigt i, hvor forskellige – og måske ens – vi i grunden er.
Hvilke styrker og begrænsninger vi har indenfor de enkelte typer.
Kendskabet til de 4 personlighedstyper og deres egenskaber og begrænsninger er med til at skabe tolerance, rummelighed og forståelse.
Samtidig får I større indsigt i, hvordan de forskellige typers potentialer kan udnyttes på jobbet.
Typer, Team & Trivsel er baseret på deltagernes refleksioner og veksler mellem levende og fængende undervisningsoplæg, spændende og morsomme øvelser og rigtig sjove indslag. Kunsten er at more sig engageret, få indsigt og viden – og samtidig tage sig selv og de andre seriøst.
Henvender sig til medarbejdere og ledere på alle niveauer, der vil forstå sig selv og sine kolleger bedre. Der er ingen tykke og tunge undervisningsmapper, der skal traves igennem. Alt beror på oplevelsen, på inspirationen, den direkte læring, her og nu.
Dit udbytte:
– Lære at omgås og forstå dig selv og dine kolleger
– Kendskab til egne og kollegers styrker og
– begrænsninger
– Øger tolerancen overfor andre
– Styrke selvindsigt, relationer og samarbejde
– Gør omgangstonen mere respektfuld
Videoer
Jan Huus Fortæller
Jan Huus fortæller om sine foredrag og kurser: “Kommunikation, der svinger”, “Fnidderspillet” og “Typer, Team & Trivsel”.
Typer, Team & Trivsel
Jan Huus fortæller lidt om indholdet i foredraget og kurset “Typer, Team & Trivsel”.
Jan Huus Foredrag
Se klip fra “Fnidderspillet” – et forrygende og interaktivt foredrag om kommunikation, humor og læring samme tid. Alle kan være med.
Behov og Fnidder
Behov er behæftet med en masse tabuer. Så vi forventer at vores kolleger og ledere er tankelæsere og kan læse vores behov.